מסלולי הלוואות למימון רכב של בנק דיסקונט


לוגו בנק דיסקונט

בנק דיסקונט לישראל הוקם באפריל 1935, בתקופת המנדט הבריטי, זהו אחד הבנקים הגדולים והמובילים בארץ, יש לו מעל 110 סניפים. הבנק מציע מגוון שירותים בנקאיים ללקוחותיו, בשנים האחרונות הבנק מתמקד בין השאר בשירותי בנקאות למשפחות ובשירותי בנקאות ישירה באמצעות אתר חדש ואפליקציה ייעודית.

קבל הלוואה לרכב בתנאים הטובים ביותר
הגש בקשה אונליין וקבל תשובה מיידית
סמן את סכום ההלוואה שברצונך לקבל
הזז את העיגול להגדלת או הקטנת הסכום
20,000
200,000
סכום נבחר 50,000 ש"ח

נצטרך ממך מספר פרטים נוספים לבדיקת ההלוואה

(זה ייקח פחות מדקה, מבטיחים!)

האם אתה לקוח עסקי או פרטי?

לקוח פרטי
לקוח עסקי
מעולה ממשיכים

לאיזו עסקה אתה זקוק?

ליסינג מימוני לעסקים
ליסינג תפעולי לעסקים
רכב חדש
אחר

לאיזו עסקה אתה זקוק?

רכב חדש
רכב יד שניה
ליסינג
אחר
נהדר ממשיכים לאזור מגורים

מהיכן אתה בארץ?

אזור הצפון
חיפה והקריות
חדרה, זכרון והעמקים
אזור השרון
אזור המרכז
אזור ירושלים והסביבה
אזור השפלה עד אשקלון
אזור הדרום
אזור אילת והסביבה
נהדר מתקדמים

פרטי התקשרות

אנא הזן את שמך השם נקלט בהצלחה
אנא הזן מספר טלפון נייד הטלפון תקין, ממשיכים!
נהדר עוברים למצב חשבון
אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.

בין שירותי הבנקאות של בנק דיסקונט ניתן למנות את מסלולי ההלוואות למימון רכב חדש או יד 2. כדאי לדעת כי הבנק מציע 4 מסלולי הלוואה שונים לרכישת רכב חדש או משומש, אחד המסלולים מיועד ללקוחות עסקיים. כל ההלוואות לרכישת רכב שבנק דיסקונט מציע מיועדות ללקוחות קיימים וחדשים של הבנק.

הלוואות והסדרי מימון לרכישת רכב בבנק דיסקונט

בנק דיסקונט מציע מספר מסלולי הלוואות למימון רכב, ביניהם מסלולים ייעודיים לרכישת רכב וחדש ומסלולי מימון לרכישת רכב יד 2.

מסלול הלוואה לרכב חדש

קהל יעד – הלוואה למימון רכב חדש בלבד המיועדת ללקוחות חדשים וקיימים של הבנק, זו הלוואה ייעודית לרכישת רכב פרטי. אישור ההלוואה על פי שיקול הדעת של הנהלת הסניף.
תנאי ההלוואה – תנאי ההלוואה לרכישת רכב חדש במסלול הלוואה לרכב חדש פרטי הם עד 100% מימון, ועד סכום של 200,000 ₪, לפי הגבוה ביניהם. תקופת ההלוואה עד 60 חודשים ופריסת תשלומי החזר עד 60 חודשים. ריבית שנתית נקבעת לפי פעילות הלקוח בבנק, במקרים מסוימים P – 0.50%.
מאפיינים נוספים – החזרים חודשיים יחסית קבועים, למעט הפרשים בגין שינויי ריבית ומדד, התשלום החודשי כולל קרן וריבית. ללא עמלת טיפול ואשראי ללווה הלוקח הלוואה בסכום של עד 100,000 ₪, יש לשעבד את הרכב לטובת הבנק ולהציג פוליסת ביטוח בתוקף (כולל ביטוח מקיף).

מסלול הלוואה לרכב חדש יוקרתי (מעל 200,000 ₪)

קהל יעד – הלוואה למימון רכב חדש ויוקרתי בשווי מעל 200,000 ₪. ההלוואה מיועדת ללקוחות חדשים וקיימים של הבנק, לרכישת רכב פרטי, כאשר אישור ההלוואה על פי שיקול הדעת של הנהלת הסניף.
תנאי ההלוואה – תנאי ההלוואה לרכישת רכב חדש ויוקרתי מעל 200 אלף ₪ נקבעים על ידי הנהלת הסניף ובהתאם לפעילות של הלקוח בבנק. תנאי ההלוואה הם עד 80% משווי הרכב ועד סכום 300,000 ₪ (הגבה ביניהם), לתקופה של עד 60 חודשים. ריבית משתנה צמודה לפריים, הריבית נקבעת על פי פעילות הלקוח בבנק.
מאפיינים נוספים – החזרים חודשיים לתקופה של עד 60 חודשים, התשלום החודשי כולל קרן וריבית, ישנן עמלות פתיחת תיק, טיפול באשראי וביטחונות. יש לשעבד את הרכב לטובת הבנק ולהציג פוליסת ביטוח בתוקף (כולל ביטוח מקיף).

מסלול הלוואה משולבת לרכב חדש

מסלולי ייעודי של בנק דיסקונט המיועד ללקוחות קיימים וחדשים. שיעור המימון המרבי עד 50% משווי הרכב ועד 100,000 ₪ בהלוואת בולט, והשלמת ההלוואה עד 100% משווי הרכב ועד סכום של 200,000 ₪.

קהל יעד – הלוואה משולבת 50-50 למימון רכב חדש בלבד, ההלוואה מיועדת ללקוחות חדשים וקיימים של הבנק.
תנאי ההלוואה – תנאי ההלוואה לרכישת רכב חדש במסלול משולב הם עד 50% ולכל היותר 100,000 ₪ בהלוואת בולט, והשלמה ל-100% משווי הרכב, ועד סכום מקסימלי של 200,000 ש"ח. תקופת ההלוואה עד 36 חודשים, הריבית נקבעת לפי פעילות הלקוח בסניף הבנק.
מאפיינים נוספים – בהלוואה בולט יש להחזיר את הקרן בתום התקופה (קרן + ריבית מצטברת). כמו כן, ישנם תשלומי החזר חודשיים לפירעון ההלוואה הרגילה, התשלום החודשי כולל קרן וריבית.

הלוואה לרכישת רכב יד 2

הלוואה ייעודית ללקוחות חדשים וקיימים של הבנק, לרכישת רכב יד 2.
קהל יעדהלוואה לרכישת רכב יד 2 המיועדת ללקוחות חדשים וקיימים של הבנק, זו הלוואה ייעודית לרכישת רכב פרטי בלבד.
תנאי ההלוואה – תנאי ההלוואה הם עד 70% מימון בהתאם לשווי הרכב המשומש, הסכום המרבי הוא 50,000 ₪. תקופת ההלוואה עד 35 חודשים, תשלומי ההחזר החודשיים כוללים מרכיב קרן ומרכיב ריבית. שיעור הריבית השנתית p + 2.1%.
מאפיינים נוספים – יש לשעבד את הרכב לטובת הבנק ולרכוש ביטוח מתאים, במסלול זה יש פטור מעמלות.

מסלול הלוואה לרכישת רכב חדש ללקוחות עסקיים

מסלול ייעודי ללקוחות עסקיים המעוניינים לרכוש רכב חדש לחברה.
קהל יעד – לקוחות עסקיים בלבד של הבנק, ההלוואה מיועדת גם ללקוחות חדשים.
תנאי ההלוואה – תנאי ההלוואה הם עד 100% מימון בהתאם לשווי הרכב החדש, סכום מרבי עד 150,000 ₪, לתקופה של עד 60 חודשים. שיעור הריבית השנתית p + 0.1%.
מאפיינים נוספים – תשלומי קרן וריבית חודשיים ושוטפים, אישור ההלוואה נתון לשיקול הדעת של הנהלת הסניף.

למידע נוסף בנושא מסלולי הלוואות למימון רכב של בנק דיסקונט אנא השאירו פרטים באתר. המומחים של רק תבקש הלוואות יחזרו אליכם בהקדם עם הצעה אטרקטיבית ופתרונות מימון נוספים לרכישת רכב חדש או יד 2, בתנאים המשתלמים ביותר.