הלוואות מימון לאופנוע חדש או יד שנייה


כסף להלוואה למימון רכב ואופנוע

הרוכבים על כלי רכב דו גלגליים מתחלקים לשלושה: הראשונים הם המכורים לנושא, שעבורם רכב דו גלגלי ממונע הוא תחביב ואפילו יותר מכך – אורח חיים. הבאים אחריהם הם אלה המשתמשים בהם לצרכי עבודה, דוגמת שליחים. חלק אחר מורכב מאנשים מן היישוב הבוחרים בהם בגלל החיסכון בזמן יחד עם החיסכון הכספי הרב.

קבל הלוואה לרכב בתנאים הטובים ביותר
הגש בקשה אונליין וקבל תשובה מיידית
סמן את סכום ההלוואה שברצונך לקבל
הזז את העיגול להגדלת או הקטנת הסכום
20,000
200,000
סכום נבחר 50,000 ש"ח

נצטרך ממך מספר פרטים נוספים לבדיקת ההלוואה

(זה ייקח פחות מדקה, מבטיחים!)

האם אתה לקוח עסקי או פרטי?

לקוח פרטי
לקוח עסקי
מעולה ממשיכים

לאיזו עסקה אתה זקוק?

ליסינג מימוני לעסקים
ליסינג תפעולי לעסקים
רכב חדש
אחר

לאיזו עסקה אתה זקוק?

רכב חדש
רכב יד שניה
ליסינג
אחר
נהדר ממשיכים לאזור מגורים

מהיכן אתה בארץ?

אזור הצפון
חיפה והקריות
חדרה, זכרון והעמקים
אזור השרון
אזור המרכז
אזור ירושלים והסביבה
אזור השפלה עד אשקלון
אזור הדרום
אזור אילת והסביבה
נהדר מתקדמים

פרטי התקשרות

אנא הזן את שמך השם נקלט בהצלחה
אנא הזן מספר טלפון נייד הטלפון תקין, ממשיכים!
נהדר עוברים למצב חשבון
אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.

במקרים רבים נזקק מי שמעוניין ברכב כזה לחפש גוף או חברה שיעניקו לו מימון לאופנוע. שכן המחירים של כלי הרכב הללו אינם זולים מצד אחד, ומצד שני יש חשיבות לרכוש רכב דו גלגלי חדש, בעיקר מפאת הבטיחות.

מימון אופנועים – איפה ניתן למצוא

חשוב לציין כי בניגוד למתן הלוואה לרכישת מכונית, גופים רבים נמנעים מהתעסקות במתן מימון לקטנוע או לכל כלי רכב אחר מסוג זה. הסיבה פשוטה – הרכב הזה פחות בטוח והסיכון בו גבוה מדיי. אותו הגיון מנחה גם את חברות הביטוח בקביעת התעריפים. עם זאת, ניתן למצוא גופים או חברות שיעניקו הלוואה לצורך כך.

פורטל רק תבקש מכיל רשימה ארוכה של גופים מכובדים ואמינים שישמחו לסייע לכם ברכישת כלי הרכב כאמור. אם מדובר ברכישה לצורך עבודה, ואם כלי הרכב הוא בטוח יחסית ומשנתון מתקדם, קל יותר יהיה למצוא מימון לאופנוע.

מימון לקטנוע חדש או יד 2 – איך עושים את זה

חברות אשראי וגופים חוץ בנקאיים שונים מעניקים מימון אופנועים, כאשר כפי שמקובל בכלי רכב אחרים, כלי הרכב הדו גלגלי משועבד לחברה המלווה עד לסילוק מלא של ההלוואה. עם זאת, מדובר בדרך כלל בסכומים צנועים יחסית כשהחיסכון הכספי שהכלי הזה מביא לבעליו מכסה את עלות ההלוואה, בדרך כלל. אם הרוכש הוא עסק או עוסק מורשה, יירשמו הריביות והעמלות השונות כהוצאות.

מימון לאופנוע חדש – חישוב עלויות

פורטל רק תבקש מכיל רשימה ארוכה של גופים וחברות המספקים מימון לקטנוע, מימון אופנועים או לכל צורך אחר. חשוב לבדוק ולהשוות מחירים ורק אז לקבל החלטה מושכלת. עם זאת, חישוב העלויות של רכישת רכב דו גלגלי חייב לקחת בחשבון את החיסכון הכספי כתוצאה ממעבר אליו.

כבר הוזכרה לעיל העובדה ששימוש בכלי רכב דו גלגלי מביא לחיסכון כספי של ממש – מאות רבות של שקלים בחודש ואפילו יותר מהפחתת צריכת הדלה ועוד סכומים ניכרים, כתוצאה מקיצור הזמן עד להגעה למשרד או לעסק. גם הזמן שנחסך יש בו משום חיסכון כספי. השאירו בפרטיכם בטופס הפורטל, השוו מחירים ובחרו את הגוף או החברה המתאימים שיעניקו לכם הלוואה כנדרש.