הלוואה לרכב חדש או יד שניה


הלוואה לרכב חדש או יד שניה

אחת הבעיות המטרידות כל מי ששואף לרכוש מכונית מדגם מתקדם היא, כמובן, בעיית המימון. רכישת מכונית היא העסקה השנייה בחשיבותה הכלכלית במהלך חייהם של מרבית האנשים, ולא תמיד עומד לרשותם מלוא הסכום לרכישה. בשנים האחרונות החלו חברות שונות להציע לרוכשי רכבים מימון מלא, בלא צורך אפילו במקדמה.

קבל הלוואה לרכב בתנאים הטובים ביותר
הגש בקשה אונליין וקבל תשובה מיידית
סמן את סכום ההלוואה שברצונך לקבל
הזז את העיגול להגדלת או הקטנת הסכום
20,000
200,000
סכום נבחר 50,000 ש"ח

נצטרך ממך מספר פרטים נוספים לבדיקת ההלוואה

(זה ייקח פחות מדקה, מבטיחים!)

האם אתה לקוח עסקי או פרטי?

לקוח פרטי
לקוח עסקי
מעולה ממשיכים

לאיזו עסקה אתה זקוק?

ליסינג מימוני לעסקים
ליסינג תפעולי לעסקים
רכב חדש
אחר

לאיזו עסקה אתה זקוק?

רכב חדש
רכב יד שניה
ליסינג
אחר
נהדר ממשיכים לאזור מגורים

מהיכן אתה בארץ?

אזור הצפון
חיפה והקריות
חדרה, זכרון והעמקים
אזור השרון
אזור המרכז
אזור ירושלים והסביבה
אזור השפלה עד אשקלון
אזור הדרום
אזור אילת והסביבה
נהדר מתקדמים

פרטי התקשרות

אנא הזן את שמך השם נקלט בהצלחה
אנא הזן מספר טלפון נייד הטלפון תקין, ממשיכים!
נהדר עוברים למצב חשבון
אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.

יש בין החברות המייבאות מכוניות מדגמים מתקדמים ואיכותיים המציעות ללקוחות טרייד אין – החלפה של הרכב הישן, כשתמורת ההחלפה היא למעשה המקדמה עבור המכונית החדשה. מדובר למעשה במתן מימון מלא לרכב כמעט, כאשר החברה נוטלת על עצמה למכור את המכונית הישנה של הלקוחות.

במידה ובוחרים ברכישת רכב יד שנייה חשוב להקפיד על ביצוע בדיקה מקיפה לרכב המבוקש – בדיקה הכוללת – בדיקת מוסך, בדיקת אמינות הניירת של הרכב קרי, אימות הבעלות ואימות הקילומטרז' המצויין ברכב. חשוב לזכור שרכישת רכב יד שנייה לעיתם כרוכה בהוצאות נוספות לצורך יישור קו כללי וביטחותי – הכולל:  החלפת צמיגים, מצברים, איזון גלגלים, מילוי גז במזגן ועוד.

רכב במימון מלא וחיסכון כספי ניכר

בניגוד למה שמקובל אולי לחשוב, רכישת מכונית חדשה איננה בגדר הוצאה מיותרת, אלא עשויה לחסוך ממון רב ולמעשה לכסות את התוספת הכספית שהיתה כרוכה בה. סוד גלוי הוא, שככל שהמכונית מתיישנת כך עולות ההוצאות על תיקונים ומתרבים הביקורים במוסך. וכל ביקור כזה גורר הוצאות לא קטנות מימון מלא לרכב מאפשר הימנעות כמעט מוחלטת מביקור במוסך, למעט לטיפולים תקופתיים.

רכבים במימון מלא והיתרון לחברות המשווקות

השאלה הנשאלת היא, מהו בעצם האינטרס של החברה המשווקת מכוניות להעניק הלוואה לרוכש על מנת שירכוש מהן מכונית? על פניו הדבר נראה בעייתי משהו, אולם בדיקה מעמיקה יותר מאפשרת למצוא את ההגיון לתת עבור רכב מימון מלא.

היתרון הראשון, המיידי והבולט ביותר הוא הגדלה של המכירות. אם בעבר היה הרוכש צריך להביא את מלוא התשלום, הרי שברור שהוא היה צריך להימנות עם בעלי ההכנסות הגבוהות, ואפילו גבוהות מאוד. מתן הלוואות כאמור פתח את השוק גם בפני הרוכש בעל ההכנסה הממוצעת, או מעט יותר מכך. באופן טבעי, מכירת המכוניות החדשות עולה.

היתרון השני הוא הרווח הכפול – מצד אחד רווח עת מכירת המכונית, מצד שני, רווח על ההלוואה עצמה – ריבית, הצמדה ותנאים אחרים.

מימון מלא לרכב ונאמנות הלקוחות

בחלק ניכר מהמקרים נמצא כי לקוח שרכש מכונית בחברה מסוימת וקיבל עבור אותו רכב מימון מלא, ישוב ויבצע קנייה באותה החברה, לכשיגיע המועד להחליף את המכונית. לשני הצדדים הדבר נוח – החברה יכולה למכור דגמים חדשים יחסית של המכוניות במחירים גבוהים ואילו הלקוח מתחדש במכונית נאה בכל מספר שנים – תמורת הלוואה חדשה, כמובן.

פורטל רק תבקש – המקום הנכון לרכישת המכונית הבאה

אם אתם עומדים בפני החלטה על רכישת מכונית חדשה אבל לא עומד לרשותכם כל הסכום הדרוש, פורטל רק תבקש הוא בדיוק המקום בשבילכם. כאן תמצאו מגוון הצעות למתן הלוואות, כמו גם הצעות שונות מחברות המעניקות עבור רכבים מימון מלא בעת הרכישה מהן.

הפורטל מאפשר לבדוק את החברות, להשוות בין תנאי ההלוואה והפריסה השונים שלהן ולבחור את החברה המעניקה את התנאים הטובים ביותר. השאירו פרטיכם בטופס הפורטל ותחסכו לעצמכם זמן רב ולא מעט ממון.