קבל הלוואה לעסק
בתנאים הטובים ביותר
הגש בקשה אונליין וקבל תשובה מיידית
מה סכום ההלוואה שאתם צריכים?
פרטי התקשרות ומטרת ההלוואה
מה סוג העסק לו דרושה ההלוואה?
נצטרך ממך מספר פרטים נוספים לבדיקת ההלוואה
(זה ייקח פחות מדקה, מבטיחים!)
מהו המחזור השנתי של העסק?
סוג ההלוואה הרצוי
מהו וותק החברה שלך בשנים?
האם יש לך נכסים?
מה הגיל שלך ?
מאיזה איזור בארץ העסק?
מה מצב חשבון הבנק שלך?
האם יש לך תיקים בהוצאה לפועל?
שלב אחרון וסיימנו!
ציין את תחום פעילות העסק והערות נוספות במידה ויש
, בקשתך התקבלה והיא תיבדק בהקדם. בשעות הקרובות יחזרו אליך עם הצעה להלוואה לעסק שתתאים לצרכיך.
כיום בישראל התחרות בין העסקים השונים על כל לקוח היא גבוהה במיוחד. בגלל כך, בעלי העסקים עושים את מה שבאפשרותם כדי לשפר את רמת השירות, להגיע לקהלי יעד חדשים ולהציע שירותים נוספים כל הזמן.
לחברה ספציפית יכול להיות מאגר די גדול של לקוחות פעילים ופוטנציאליים, אך לא תמיד ידוע אילו לקוחות הם האטרקטיביים ביותר לחברה ובאיזו צורה לעבוד עם מגזרי לקוחות שונים. ישנה כמובן אפשרות להסתמך על המנהלים במענה על שאלות אלו, אך במקרה כזה רמת ההצלחה של החברה תהיה תלויה במקצועיות והניסיון של כל מנהל ומנהל. מסיבה זו, יותר ויותר עסקים עוברים לניהול קשרי לקוחות בצורה מאורגנת וממוחשבת.
ניהול קשרי לקוחות (CRM)
תחום זה מקיף כמעט את כל פעילות החברה שנוגעת ללקוחות. תוכנות ה-CRM אוספות את המידע, מנתחות אותו ולאחר מכן פורסות את המסקנות לגבי הוצאה של רווחים מקסימליים ממגזרים של לקוחות ספציפיים, פניה ללקוחות חדשים, שמירה על לקוחות קיימים, אסטרטגיית שירות וחווית לקוח וצמצום הוצאות.
אחת המטרות העיקריות בתחום ניהול קשרי לקוחות, היא לאסוף מידע על הלקוח דרך מחלקות שונות ולאחר מכן לקבל החלטות ניהוליות על סמך מידע זה. מומלץ לענות תחילה על שאלות כמו:
הלוואה לעסק בלחיצת כפתור
פרטי התקשרות ומטרת ההלוואה
מה סוג העסק לו דרושה ההלוואה?
נצטרך ממך מספר פרטים נוספים לבדיקת ההלוואה
(זה ייקח פחות מדקה, מבטיחים!)
מהו המחזור השנתי של העסק?
סוג ההלוואה הרצוי
מהו וותק החברה שלך בשנים?
האם יש לך נכסים?
מה הגיל שלך ?
מאיזה איזור בארץ העסק?
מה מצב חשבון הבנק שלך?
האם יש לך תיקים בהוצאה לפועל?
שלב אחרון וסיימנו!
ציין את תחום פעילות העסק והערות נוספות במידה ויש
, בקשתך התקבלה והיא תיבדק בהקדם. בשעות הקרובות יחזרו אליך עם הצעה להלוואה לעסק שתתאים לצרכיך.
- מיהו הלקוח שמעניין את החברה שלכם?
- איזה מוצר או שירות יכולים לעניין אותו ויביאו לכם את הרווח המקסימאלי?
שימוש במנגנון ניהול קשרי לקוחות יכול להגביר את יעילותו של מערך השיווק, ההפצה ושירות הלקוחות בגלל מעבר למאגר נתונים אחיד. ככלל, העבודה מול הלקוח נעשית על בסיס טכני יותר ואינה תלויה ביכולות הספציפיות של כל עובד ומנהל ולא תלויה בתחלופה של העובדים במקום העבודה.