קבל הלוואה לעסק
בתנאים הטובים ביותר
הגש בקשה אונליין וקבל תשובה מיידית
מה סכום ההלוואה שאתם צריכים?
פרטי התקשרות ומטרת ההלוואה
מה סוג העסק לו דרושה ההלוואה?
נצטרך ממך מספר פרטים נוספים לבדיקת ההלוואה
(זה ייקח פחות מדקה, מבטיחים!)
מהו המחזור השנתי של העסק?
סוג ההלוואה הרצוי

מהו וותק החברה שלך בשנים?
האם יש לך נכסים?

מה הגיל שלך ?
מאיזה איזור בארץ העסק?

מה מצב חשבון הבנק שלך?
האם יש לך תיקים בהוצאה לפועל?

שלב אחרון וסיימנו!
ציין את תחום פעילות העסק והערות נוספות במידה ויש
, בקשתך התקבלה והיא תיבדק בהקדם. בשעות הקרובות יחזרו אליך עם הצעה להלוואה לעסק שתתאים לצרכיך.
תוכן עניינים (לחץ לפתיחה)
המגזר העסקי בישראל מורכב ברובו מעסקים קטנים ובינוניים ורובם מופעלים על ידי יזמים ובעלי עסקים שמשקיעים את כל מרצם למען הצלחת העסק. עם זאת, שיווק וקידום עסקים משום מה לא נתפס עדיין כחלק אינטגרלי מהפעילות השוטפת של כל עסק קטן ובינוני. למעשה, הדעה הרווחת היא, כי מושגים כמו הכנת תכנית מכירות ואסטרטגיה שיווקית לעסק חדש קשורים אך ורק לחברות הגדולות במשק. זה, כמובן, רחוק מאד מהאמת, ושיווק נכון יכול לסייע במידה רבה לכל עסק קיים.
אסטרטגיה שיווקית לעסק חדש – כיצד זה נעשה?
כאשר בעלי העסק קובעים אסטרטגיה שיווקית, הם קודם כל צריכים להעריך את המשאבים העומדים לרשותם ואז לתכנן את הפעולות הנדרשות כדי להשיג את היעדים העסקיים בהתאם לתקציב. התכנון האסטרטגי גם צריך להיות מספיק גמיש כדי להתאים את עצמו לנתוני המכירות והרווחים העתידיים. המטרה היא להבטיח את צמיחתו של העסק לאורך זמן, לגרום להגדלת מכירות וחיזוק ערך המותג, ולהגשים את החזון העסקי של בעל העסק.
שיווק וקידום עסקים דרך אסטרטגיה עסקית
אם נפשט מעט את כל העניין, כל התכנון האסטרטגי השיווקי פועל בהתאם לשלושה שלבים עיקריים.
גיוס אשראי גמיש דרך כל הגופים
בחר דרך מי תרצה לקבל הלוואה
התחילו בדיקת זכאות להלוואה
בחר את סכום ההלוואה המבוקש
פרטי התקשרות ומטרת ההלוואה
מה סוג העסק לו דרושה ההלוואה?
נצטרך ממך מספר פרטים נוספים לבדיקת ההלוואה
(זה ייקח פחות מדקה, מבטיחים!)
מהו המחזור השנתי של העסק?
סוג ההלוואה הרצוי

מהו וותק החברה שלך בשנים?
האם יש לך נכסים?

מה הגיל שלך ?
מאיזה איזור בארץ העסק?

מה מצב חשבון הבנק שלך?
האם יש לך תיקים בהוצאה לפועל?

שלב אחרון וסיימנו!
ציין את תחום פעילות העסק והערות נוספות במידה ויש
, בקשתך התקבלה והיא תיבדק בהקדם. בשעות הקרובות יחזרו אליך עם הצעה להלוואה לעסק שתתאים לצרכיך.
- ראשית, יש לחשוב מהי מטרת העסק (למשל, להיות החנות המובילה למכירת אופניים באזור המרכז או להתמקצע בתחום של שרות אפליקציות סלולריות בהרצליה), כאשר יכולות להיות גם תת מטרות לכל תחום.
- השלב השני הוא יעדי העסק. מדובר כאן על נקודות ציון יותר קונקרטיות שיעזרו בדרך להשגת המטרה הכללית. לדוגמא, להגיע לסף מכירות של 100 אלף ש”ח בחודש, או להגיע לרווחים בגובה מסוים. לגבי משתנה זה, יש צורך בציון מספרים ומדדים כדי שתהיה אפשרות להעריך ולבדוק האם עמדנו ביעדים שהצבנו לעצמנו.
- ההחלטה על האסטרטגיה השיווקית המתאימה ביותר זהו השלב השלישי. כאן למעשה יש צורך לתכנן את הפעולות המיידיות שאותן אנו צריכים לעשות כדי להגיע ליעדים. זה יכול להיות כרוך בין השאר בפרסום על גבי שלטי חוצות, הרחבה לקהל יעד חדש שעדיין לא נחשף למוצרים בעבר, פורמט חדש של מוצרים, אירועי קידום מכירות ועוד.
מה סוג הישות של העסק שלך?
התחילו בדיקת זכאות להלוואה
בחר את סכום ההלוואה המבוקש
פרטי התקשרות ומטרת ההלוואה
נצטרך ממך מספר פרטים נוספים לבדיקת ההלוואה
(זה ייקח פחות מדקה, מבטיחים!)
מהו המחזור השנתי של העסק?
סוג ההלוואה הרצוי

מהו וותק החברה שלך בשנים?
האם יש לך נכסים?

מה הגיל שלך ?
מאיזה איזור בארץ העסק?

מה מצב חשבון הבנק שלך?
האם יש לך תיקים בהוצאה לפועל?

שלב אחרון וסיימנו!
ציין את תחום פעילות העסק והערות נוספות במידה ויש
, בקשתך התקבלה והיא תיבדק בהקדם. בשעות הקרובות יחזרו אליך עם הצעה להלוואה לעסק שתתאים לצרכיך.
אנו באתר רק תבקש לעסקים עובדים עם מגוון גופים עסקיים בעלי מוניטין שמלווים עסקים חדשים בעת קביעת האסטרטגיה השיווקית שלהם. בגלל הניסיון הרב שלנו, נוכל להמליץ לך על האופציות הטובות ביותר כדי להגדיל מכירות ולחזק את ערך המותג שלך – כל זאת ללא שום עלות או התחייבות. אם אתה מעוניין לשמוע מידע נוסף, השאר את פרטי ההתקשות עמך ונחזור אליך בהקדם.